محتاجم...


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

من عاشقت شدم!

چیزباارزشی ندارم جزقلب کوچکم ک تقدیمت کنم!!

تواین قلب کوچک،

یه نفر جامیشه اونم جایی برای تو...

آیامعشوقم میشوی؟

در این دنیای بی کسی

                               خیلی محتاجم!!!



نظرات شما عزیزان:

MOHAMMAD
ساعت12:35---24 اسفند 1391
خیلی زیبا بود

قشنگ بود

بهار داره میرسه اره راستی راستی



بهار …



و این همه دلتنگی؟!



نه ،



شاید فرشته ای



فصلها را به اشتباه



ورق زده باشد.



تا یه مدت خداحافظ
پاسخ:بله اگرقشنگ نبود ک نمیذاشتم تووبم من حالم از بهار بهم میخوره یعنی دلم میخواد بمیرم این بهار لعنتی ک میاد اصن خوشحال نیستم خدافظ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 23 اسفند 1391 15:30 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§