خدایا...


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

 

 

خدایا !


من دلم قرصه !


کسی غیر از تو با من نیست


خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست


کسی اینجا نمی بینه، که دنیا زیر چشماته


یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته


فراموشم شده گاهی، که این پایین چه ها کردم


که روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم


خدایا وقت برگشتن، کمی با من مدارا کن


شنیدم گرمه آغوشت، اگه میشه منم جا کن

 

*فاطمه



نظرات شما عزیزان:

ُسحر
ساعت0:12---24 دی 1392
مـــــنتظر هیچ دستی ، در هیچ جـــای دنیا نباش !!!

اشـــکهایت را با دســتهای خــــــــــــــودت پاک کن !!!

که هــــــــــــــــــمه رهـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــگذرند ... !!!

مـــیآیند به گریــــه ات مــــــــــــــــــــی اندازند،

و مـــــــــــــــــــــیرو ند ...!!!

مـــــــــــــنتظر نـــــــــ ـباش .......!!!


gooogoooly
ساعت12:54---20 دی 1392
خیلی قشنگ بود وری لایک

محمد رضا
ساعت20:25---10 دی 1392

دستانت را به من بده از اتش بگذریم

آنان که سوختند


همه تنها بودند......!




فاطمه
ساعت20:24---10 دی 1392
"زندگی" بـه من آموخـت . . .

آدمها نـه " دروغ " می گویند

نه زیر " حرفشان " می زنند .

اگر " چیزی " می گویند . . .

صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت

نبـایـد رویش " حساب " کرد


سمیه
ساعت23:09---8 دی 1392
خدایا نمی گویم دستم را بگیر.....میگویم دستی را که عمری گرفته ای رها نکن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 دی 1392 22:41 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§