ستایش


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

 

دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون

دل بازم بیقراره دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو

این دل آروم نداره نداره نداره

شبامو خواب نوازش

دوباره هق هق وبالش گریه یعنی ستایش

ستایش تو وچشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل بازم پر زده واسه عطر نفسهات

اتاقم عطرتو داره

دلم گرفته دوباره

کار من انتظاره

ی عکس ودرد دلامو میریزه اشک چشامو غم تمومی نداره نداره نداره

صدای باد وکوچه داره تو خونه میپیچه

قلبم آروم نمیشه بغل گرفتمت انگار

دوباره خوابه وتکرار باز نبودی و من تکیه دادم به دیوار



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت11:13---9 آبان 1392
اجی
پاسخ:جونم؟


مونا
ساعت14:52---8 آبان 1392
عالی ابجی گلم بووووووووووی

رقیه
ساعت22:17---6 آبان 1392
سلام اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

fateme
ساعت0:03---30 مهر 1392
عالی بود

سونیا
ساعت12:26---21 مهر 1392
خیلیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ باحال بو آپت موفق باشی
__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


alireza
ساعت9:30---10 مهر 1392
سلام عیزم خوبی؟؟مرسی ک بهم سر زدی من لینکت کردم بازم بهم سر بزن
پاسخ:سلام.لینکی.چشم


حســـام
ساعت13:34---25 شهريور 1392
نمیـــدانم پس از مرگم چه خواهـد شد ...
نمیــخواهم بدانم کوزه گر ...
با خاک اندامم چه خواهـد ساخت ..!!
ولی آنقدر میــدانم که میخواهــم ...گلـــویم سوتکــی باشد ...
بدست کودکی خردسال و بازیگــوش ....
که هردم بشکنـــد ... این سکــوت ” مرگبــارم ” را


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت18:48---6 شهريور 1392
در زندگی

هرکسی را که دوسـت بـداری از او ضعیف تری
زیرا برای “راضـی نگـه داشتـنش”
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی …


بهار
ساعت19:16---19 تير 1392
نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانش نمی کنه ! کسانی هستن که هرگز تکرار نمی شن ؛ و حرفایی که معنیشون رو خیلی دیر می فهمیم .... قدر بودن هاي با ارزش الان رو بدونيم ... فردا خیلی دیره!!

بهار
ساعت20:07---12 تير 1392

تنهــــــــــــــــایی

استخوان سوز است

حتی

در عاشقانه ترین ساعتهــــــــا


بهار
ساعت18:11---6 تير 1392
دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟
پاسخ:آخی...طفلکی


بهار
ساعت12:21---6 تير 1392
عزیزم با اسم وبت لینک شدی به تنهایی من خوش اومدی..مجبور شدم سریع لینکت کنم چون دارم میرم..ببخشید منتظرت نموندم
پاسخ:مرسی ممنون نه تو ببخش که من دیر اومدم ودیدم


بهار
ساعت12:16---6 تير 1392
سلام گلم وب تو هم عالیه برات ارزوی موفقیت بیشتر دارم چشم منم موافقم با لینک منو با اسم وبم لینک کن تو هم بگو تا بلینکم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:14---27 خرداد 1392
رو ساحِل سُرخ دِلِت اسم کَسـﮯ رو حـَـک نَکن





بـﮧ اینکـﮧ مَن دوسِت دارم حَتی یـِﮧ ذَرِه شـَـک نــَکن



هَنوز یـﮧ قـَطره اَشکـِتو بـﮧ صَد تا دَریــا نِمـﮯ دَم

یـﮧ لَحظِـﮧ با تو بودَنو بـﮧ عُمرِ دُنیــا نِمـﮯ دم



هَمین روزا بــِخاطِرت بـﮧ سیمِ آخـَـر مـﮯ زَنَم



قِصِـﮧ عاشِقیمونو تو شــَهرِمون جــار مـﮯ زنم
پاسخ:جانم؟؟؟؟؟!!!!!فاطمه عاشق کسی نمیشه ها!نمیدمش به کسی ها!


سمیه
ساعت23:29---26 خرداد 1392
تنهایی را باید ترجیح داد به تن هایی که روحشان با دیگریست
پاسخ:تنهابودن بهتر از باهرکس بودنه...


fateme
ساعت19:50---26 خرداد 1392

هنوزهم صدقه هایم ب نیت سلامتی توست…
هی معشوقه ی من!
سلامتی؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت7:50---19 خرداد 1392
من به دنبال کسی می گردم



که غمش را با من تقسیم کند



من دلم را با او



و دوتایی پس از آن



به تماشای بهاری برویم



که شقایق ها را امسال به صحرا بخشید.


سجاد
ساعت15:42---18 خرداد 1392
سلامي دوباره اول به من نگي اقا سجاد شما از من بزگترين سايت هم قابل شما رو نداره و دوست داشتي لينك كن ممنون خوش حالم مي كني

بازم مي گم وبلاگ باحالي داري


سجاد
ساعت9:20---18 خرداد 1392
سلام خوبي ممنون از اين كه به سايت من اومدي وبلاگ باحالي داري همين طور كه وارد سايتد شدم اهنگي كه پخش مي كردي رو منم همون موقعه داشتم گوش مي دادم برام جالب بود ممنون
اگه خواستي پاسخي بدي تو سايتم پاسخ رو بنويس ممنون


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:53---13 خرداد 1392
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزنید

Zahra
ساعت18:38---4 خرداد 1392
سلام به آجی فاطمه ی گل خودم خوبی عزیزم؟؟؟

آهنگی که از مرتضی پاشایی گذاشتی قشنگه و اما نظرم درمورد بارش قلبا آره خوبه ولی آهنگتو بیشتر دوس دارمپاسخ:سلام.ممنون چشمات قشنگ میبینی خودت گلی دعا کن اونکه باید بیاد زودتر بیاد


Zahra
ساعت14:24---1 خرداد 1392
شعرهایم را میسرایم ارام و اهسته





از تمام غمها و دردهایم میگویم





از شادیهایم





انگاه که





ارام و بی صدا





میشکنم





کسی کنارم نیست





و انگاه که





میخندم





همه کنارم هستند





این هست





سرنوشتم





یاد یاران را چه شد
پاسخ:ای وای....


Zahra
ساعت10:14---25 ارديبهشت 1392
زندگی چون گل سرخ است...



بر از عطر ...



بر از خار...



بر از برگ لطیف...



یادمان باشد اگر گل چیدیم....



"عطر و برگ وگل و خار همه همسایه ی دیوار به دیوار هم اند"


Zahra
ساعت21:05---17 ارديبهشت 1392
غمگینم …


وقتی همه ی جفت ها تنهاییَم را به رخم میکشند ،


حتی جوراب هایم


Zahra
ساعت10:14---17 ارديبهشت 1392
روزها





به هرکی پر و بال بدی





به جای اینکه باهات پرواز کنه ،





واست دم در میاره …!


Zahra
ساعت13:03---6 ارديبهشت 1392
در ساکت ترین نقطه ی دنیا هم





صدایی به گوش می رسد...خوب گوش کن...





صدای زندگی است...صدای خدا..


Zahra
ساعت12:04---5 ارديبهشت 1392
چه سکوتی را دنیا می گرفت اگــر


هرکس به اندازه صداقتش حرف می زد .


Zahra
ساعت10:34---3 ارديبهشت 1392
وقتی خسته ام


وقتی کلافم


وقتی دلتنگم


بشقاب ها را نمی شکنم


شیشه ها را نمی شکنم


غرورم را نمی شکنم


دلت را نمی شکنم


در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد


این بغض لعنتی است … که میشکنم


Zahra
ساعت10:34---3 ارديبهشت 1392
وقتی خسته ام


وقتی کلافم


وقتی دلتنگم


بشقاب ها را نمی شکنم


شیشه ها را نمی شکنم


غرورم را نمی شکنم


دلت را نمی شکنم


در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد


این بغض لعنتی است … که میشکنم


Zahra
ساعت10:19---3 ارديبهشت 1392
مـے روے





هـوایـت نـیـسـت





و بـه هـمـیـن راحـتـے احـسـاسـات ِ مـن خـفـه مـے شـونـد





آبـے کـه روز آخـر پـشـت سـرت ریـخـتـم





آبـروے دلـم بـود..


Zahra
ساعت10:09---1 ارديبهشت 1392
گاهی پای کسی میمانی ....



که نه دیدی اش .... نه میشناسی اش .......



فقط حسش کرده ای .... تجمسمش کرده ای ...



پشت هاله ای از نوشته های مجازی روی پیج مجازی اش ...



که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی ....



لایک ....



=-=-=-

آره واقعا بد درديه..



حرف دلمو زدي



هميشه منتطقي و اوكي جلو ديگران ولي



از تووو



با احساساسته ك زنده اي ب هركسيم



بگي شايد اصن باورش نشه ك تو اينقدر احساساتي..



ولي نميدونن با احساساته ك هنوز ميتوني ب اين زندگيو آدماش



عادت كنيو و ادامه بدي..



من يكي ك اينطوريم..



ببخشيد عزيز اگه كمتر سرميزنم وبم



بالاخره فيلترشد نميدونم كي وب بزنم شايد



تابستون شايد هفته ديگه شايدم هيچ وقت بدجوري



يكه خوردم!!!



دوست دارم


Zahra
ساعت13:37---26 فروردين 1392
آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،



شیطان دچار درد شدید در سر می شود



و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند



و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..



و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟



و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید



این پیام را به دیگران ارسال کنید ،



شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟



فریب شیطان را نخور!!!!!



به امید اینکه همه در پناه قران باشیم


Zahra
ساعت11:33---25 فروردين 1392
تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست . . .



تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست . . .



تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست . . .



تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست . . .



تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم . . .



تنهايي را دوست دارم زيرا دلهاي شکسته هميشه تنهايند


alone
ساعت17:20---24 فروردين 1392
دیونه باشه .. تو کدوم چت روم باش اشنا شدی ؟ منم 3 چت روم داشتم

Zahra
ساعت13:33---24 فروردين 1392
رآه ڪﮧ میروے ...



عقب میمـآنمـ....



نہ برـآے انڪہ نخواـہمـ با تـ♥ـو ـہمـ قدمـ شومـ....



مے خواـہمـ پآ جآے پآـہایت بگذارـم ...



مے خواـہمـ مراقبت بـآشمـ....



مے خواـہمـ رد ِپـآیت را ـہیچ خیـآبانے در آغوش نڪشد ...



تـ♥ـو فقط براے منے ...


Zahra
ساعت9:48---22 فروردين 1392
یه وقتایی یه جاهایی یه حرفایی…

چنان آتیشت میزنه که…

دوست داری فریاد بزنی!

ولی نمیتونی…

دوست داری اشک بریزی و نمیتونی!حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!

تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه به این میگن " درد "بی درمون…!!!


Zahra
ساعت11:20---17 فروردين 1392


دلمان که میگیرد!!!

تاوان لحظه هایی است که دل میبندیم .

زندگی بی امید ، هم نفس مرگ است ،

پس هرگاه امید کسی شدی نا امیدش نکن...


پاسخ:هی آجی...کاش همه گوش کنن


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزو ♥'·.¸¸.·´¯)
ساعت20:30---9 فروردين 1392
سلام گلم .مرسی که به وبم سر زدی

پستات خشملند به جز اولی که دلمو رنجوند.بازم آپ کن گلم.
فعلا بای تا های






alone
ساعت11:44---8 فروردين 1392
خدا

تو را

برای عاشقانه زیستن

به من نداد

برای شاعرانه زیستن

ز من گرفت...
پاسخ:مرسی داداش قشنگ بودومحمد تو ک همش آنی ک تووبت نوشته نیستم و نمیام ونمیتونم


alone
ساعت2:11---28 اسفند 1391
................................/. //..

................................/. //..

................................/. //..

....................... ```´´´-//....

.....................(___).(___)-.....

......................(0)......(0)``-._..

........................|~......~ ,.`-..._..

........................|...........|...`-...._..

........................|........../..........`-._...... ...__...---'''''-..._..._..

........................|.........|...... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبي؟....._..`...

........................).........|..............``..... . وبم آپ شد............`...

....................../...........|...............بدو بيا پيشم....................|.`...

...................../_....__)......................من تظرتما.....................|...`..

.................../....................|............... ....اينم فرستادم ......../.......).).

..................|...............|......|.............. .......بشيني روش ........./......(.(.(.(..

..................|...............|......|.............. ........با اين بياي.........../.........).).).).

..................|..()...()...|...................|.... اا بدو بيا ديگه..........._.-'...........(.(.(..

..................`...............'........`._........| _____..|..|-'|..|..

....................`--------'..............|..|.|..|.. ..........|..|..|..|..

.................................................|..|.|. .|.............|..|..|..|..

.................................................|..|.|. .|.............|..|..|..|..

....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..

..................................../.........`` |.`......../...........`..|.

....................................________........____ ..._..

با آپ جدید منتظرت هستم گلم


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزو ♥'·.¸¸.·´¯)
ساعت18:02---27 اسفند 1391
سلام گلم
مرسی از حضور قشنگت

لـــــــــــینکت کــــــــردم




alone
ساعت12:35---26 اسفند 1391
salam man linket kardam u ham mano link kon پاسخ:سلام مرسی.باشه الان حتما

♥...گل پســــر...♥
ساعت21:59---23 اسفند 1391


reza
ساعت15:40---6 اسفند 1391
س

سلام دلت خیلی گرفته

پسورد ادمه مطلب رو خیلی ساده نذار

وقت کردی به وبلاگ من سربزن
پاسخ:سلام آقارضا.دلم ک...چی بگم؟ چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 29 بهمن 1387 18:29 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§