نـــفــ♥ـــــــــــــ♥س...


خوش به حالــ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــت...

 

چشات منو داده به دستایِ باد

دلم عشقِ تو از کی بخواد

دلِ تو با دلم به سادگی راه نمیاد

ببین دلِ من درارو رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست

آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

همش هوسه تو رو داره دلم

دیوونته چاره نداره دلم

به تو دل رو بسته دوباره دلم

عشقِ تو کارِه دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثلِ جوابِ منه

تعبیرِ خوابِ منه

 



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت12:35---6 خرداد 1392
باختی در کار نیست

برای تو

قلبم را ریسک می کنم

یا می برم…

یا می میرم…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 6 خرداد 1392 12:20 |- فاطمـــه و سمیـــه -|

ϰ-†нêmê§